fredag 6 februari 2009

Videoblogg nr2 - Photosessions

Nu har vi klistrat ihop lite ströfilmning vi haft för oss senaste tiden i väntan på dumpet(som kom!!). Nedanför videon ser ni lite resultat av bilderna som blev också.
I nästa videoavsnitt gör vi vad vi kom hit för - Pumpar POW!
Enjoy People!=D

//Patsy Pow


Videoblogg2 - photosessios from Pelle Larsson on Vimeo.









2 kommentarer:

  1. WOWOWOoo du har ett gäng schööna pics till CVn nu erk, GÖTT!
    (vart kommer hunden ifrån, är den med er?!)

    SvaraRadera
  2. Schysst videoblogg, bästa jag sett sen förra året. Då följde jag krill and phill videoblogg.

    Bilderna är of the fucking hook man!!

    Kepp up the awesome work!!! Peace dogs!

    SvaraRadera