Nu har vi klippt ihop våra härliga dagar i Revelstoke. Berget bjöd på det läckra och mycket eftertraktade vita guldet, som vi hit intill hade saknat. Jag hoppas att ni njuter av det lika mycket som vi gjorde, låt väl smaka!
Videoblogg 3 - Äntligen vitt guld! from Pelle Larsson on Vimeo.
//Pat-pow
lördag 14 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Shit va härligt!de där ser inte dumt ut! fasen va bra jobbat! :)keep on rolling!
SvaraRaderanice, feta drops av herr guljacka :] och nyllet, fan streeträcken.. fuckyeah!:]
SvaraRadera