söndag 1 februari 2009

Videoblog 1 - I väntan på snö

Två veckor har gått, hela gänget är samlat och inte en skymt av dump så långt ögat kan nå! Här testar vi Schweitzers tidiga vår skidåkning i USA. Kameran testas och teknikerna finslipas. Nu fortsätter jakten på nya skidorter och lösare snö.

Enjoy
//Pat-Pow.

rullamedoss - videoblogg1 from Pelle Larsson on Vimeo.

4 kommentarer:

  1. Fy fan, man blir ju tårögd!

    Helt fantastisk film! Entourageintrot, de fantastiska skådespelarinsatserna.. Ja, ALLT!
    Lysande!!

    Grym kamera också btw. Vad är det för nån om man får fråga?

    Keep looking for that pow, det kommer..

    /Krill

    SvaraRadera
  2. Det här var ju skitsnyggt! Du ska ha en liten känga, Arild för att du inte sickat en länk hit men nu har jag hittat rätt. Som nåt slags hyllning eller nostalgi så lagar jag lite bacon-wok till frukost/lunch och kollar på alla vackra bilder.

    SvaraRadera
  3. Nice med nice vad bra den här bloggen kommer bli! å ÄR för den delen.
    Själv filmar man kameler då lackandet av Pow är total på Sveriges baksida.
    Vill verkligen se mer, i synnerhet inuti tha car.
    Keep it up.
    Puss -G

    SvaraRadera
  4. Grym film! Gillar mest när Nyllet gör sin första armhävning. Mer sånt!

    SvaraRadera