Idag hämtade vi upp två luffare nere på busstationen i Trail. Pat powder och TK. Våra två efterlängtade medresenärer som äntligen pallrat sig hit. Fett kul att ha dom här!!=D I vanlig ordning lyckades flygbolaget slarva bort skidor. TKs skidbag den här gången som är ute på vift någonstans. Hehe, skärpning SAS!
En närmare studie i de här pojkarna får ni senare. Nu har vi även videokamera så det blir lite variation och håll igång på den här bloggen äntligen! I morgon fortsätter vi jakten på puder på annan ort.. vart har vi inte bestämt än men vi hoppas att vädergudarna kan höra våra böner snart! GOD, POW, NOW!?
Håll till godo people!
Peace.
E



Ser ut som årets Urton Open kommer bli off the hook...
SvaraRaderahaha det vet du broorsan! se till att vara hemma å försvara titeln bara, å inget fnajtbali!;)
SvaraRadera