Välkommen!
Vi är ett gäng på just nu fyra stokade puderrävar som flugit över till det vita guldets hemvist Kanada för att i två månader jaga puderdump med snorkel och cyklop. Vi kommer att roadtrippa land och rike runt med vår luxiösa husbil fungerande som hotell, restaurang, skumdisco, barhäng eller vad som helst vi vill att det ska vara för dagen.
Vi har ingen aning om vart vi ska. Det vi har är en bilkarta, uppdaterade väderleksrapporter och friheten att dra dit snön ligger bäst för dagen!
Vi har videokamera, systemkameror, headcam och knotiga fingrar att skriva med. Med dessa verktyg ska vi klippa och klistra ihop både uppdateringar för vad som händer med vår resa, och små resereportage från de olika orterna vi besöker så att du kan få restips inför din nästa skidtrip.
Det kommer bli svettigt, det kommer bli kallt, vi kommer att köra i diket, vi kommer att vilja slå varandra med en kastrull i huvudet... Men framförallt kommer vi att ha så sinnessjukt kul tillsammans och vi kommer att dela på epic åkning i sagolika miljöer.
Nu rullar vi ut från parkeringen.. Kom och rulla med oss!!=D
torsdag 15 januari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hoppas du får det underbart erik, jag rullar gärna med er härifrån,live the dream:P
SvaraRadera